Müşteri İletişim Merkezi’ne 444 12 44 no’lu numaradan 7/24 saat ulaşabilirsiniz.

Yurtdışından yapılacak aramalarda yukarıdaki telefon numarasının başına +90 (0090) ekleyerek +90 216 444 12 44 no’lu hattı aramanız gerekmektedir. 

Müşteri İletişim Merkezi’nden hangi hizmetleri alabilirsiniz?

  • Hasar ihbarlarının bildirimi ve sürece ait bilgilerin temini, 

  • Yardım Hizmetlerinden  (Çekici, ev yardım, ambulans gibi) faydalanma,

  • Poliçelerinize ait her türlü bilginin temini, 

  • Tahsilat ve ödeme bilgisi,

  • Mevcut ürün ve/veya yeni ürünlerle ilgili her türlü sorunuzun cevaplanması,

  • Kampanyalarla ilgili bilgi alma,

  • Görüş ve önerilerinizin paylaşımı,

  • Adres, telefon numarası, soyadı gibi kişisel bilgi değişiklikleri ile ilgili taleplerinizin karşılanması

Şikayet Yönetim Süreci

  • Şikayet şirketimize ulaştığı gün Şikayet Yönetimi Yetkilisi tarafından ön incelemeye alınır. 

  • Ortalama 7 iş günü içerisinde inceleme süreci tamamlanarak müşterilerimize sözlü ya da yazılı (posta veya e-posta) bilgilendirme yapılır.

  • Şikayet incelemesinin ortalama süreyi aşması durumunda müşterilerimize süreç ve incelemenin hangi aşamada olduğu ile ilgili ara bilgilendirme yapılır. 

  • Müşterilerimiz şikayet süreci ve incelemenin hangi aşamada olduğu konusunda 444 12 44 no’lu hattı arayarak Müşteri İletişim Merkezi’nden bilgi alabilirler.

E-Posta: iletisim@gulfsigorta.com.tr