Müşteri İletişim Merkezi’ne 444 12 44 no’lu numaradan 7/24 saat ulaşabilirsiniz.
Yurtdışından yapılacak aramalarda yukarıdaki telefon numarasının başına +90 (0090) ekleyerek +90 216 444 12 44 no’lu hattı aramanız gerekmektedir.
Müşteri İletişim Merkezi’nden hangi hizmetleri alabilirsiniz?
-
Hasar ihbarlarının bildirimi ve sürece ait bilgilerin temini,
-
Yardım Hizmetlerinden (Çekici, ev yardım, ambulans gibi) faydalanma,
-
Poliçelerinize ait her türlü bilginin temini,
-
Tahsilat ve ödeme bilgisi,
-
Mevcut ürün ve/veya yeni ürünlerle ilgili her türlü sorunuzun cevaplanması,
-
Kampanyalarla ilgili bilgi alma,
-
Görüş ve önerilerinizin paylaşımı,
-
Adres, telefon numarası, soyadı gibi kişisel bilgi değişiklikleri ile ilgili taleplerinizin karşılanması
Şikayet Yönetim Süreci
-
Şikayet şirketimize ulaştığı gün Şikayet Yönetimi Yetkilisi tarafından ön incelemeye alınır.
-
Ortalama 7 iş günü içerisinde inceleme süreci tamamlanarak müşterilerimize sözlü ya da yazılı (posta veya e-posta) bilgilendirme yapılır.
-
Şikayet incelemesinin ortalama süreyi aşması durumunda müşterilerimize süreç ve incelemenin hangi aşamada olduğu ile ilgili ara bilgilendirme yapılır.
-
Müşterilerimiz şikayet süreci ve incelemenin hangi aşamada olduğu konusunda 444 12 44 no’lu hattı arayarak Müşteri İletişim Merkezi’nden bilgi alabilirler.
E-Posta: iletisim@gulfsigorta.com.tr